אודות

בואו נכיר קצת

אודות

רון שמעוני, בן 45, נולדתי, גדלתי ומחנך את ילדי בתל אביב.

איש חינוך, מנהל, מנחה ומדריך הורים.

הכל התחיל ש...

גם לאחר 15 שנות פעילות במערכת החינוך, הסקרנות לדעת עוד, תמיד ליוותה ומלווה אותי. 

וכך במסגרת עבודתי כאיש חינוך, נחשפתי למגוון רחב של סוגיות בין תלמידים להוריהם. ריתקה אותי ההבנה כי האתגרים הם רבים ומשתנים: מהיבטים חברתיים, דרך מאבקי כוח בינינו לבין ילדינו ובין אחים לאחים ועד לתסכולים, יצירת סדר יום המקובל על כולם, מחשבות ותהליכים פנימיים מילדות לבגרות והרשימה ארוכה וכמובן משתנה ממשפחה למשפחה. למעשה, על אף היותי איש חינוך, וודאי לא תופתעו שגם אני לא חף מאתגרי ההורות.

זה לפעמים נראה קשה, מתיש ומתסכל, אך במקרים רבים הפתרון הוא מאוד פשוט: עלינו ללמוד כיצד לקחת אחריות על התגובות שלנו, וברגע שנבין כיצד שינוי בתגובה שלנו, יוביל להכחדת התנהגות מסוימת או חיזוק התנהגות של ילדים ובני נוער, מכאן הדרך שלנו להצלחה, כבר הרבה יותר מסודרת וסלולה.

בואו נדבר

הרקע שלי

אני בעל תואר ראשון ותעודת הוראה בסמינר הקיבוצים, M.A בחינוך בהתמחות ניהול וארגון מערכות חינוך. בוגר תכנית ההכשרה למנהלי בתי ספר של מכון "אבני ראשה" והמוסדות האקדמיים. בוגר תכנית הלימודים להדרכה הורית במכללת לוינסקי בשיטת מיכל דליות וממש לאחרונה גם יועץ שינה :).

בעל ניסיון של כ- 15 שנים במערכת החינוך כאיש חינוך ומנהל. בשנים האחרונות מנהל חט"ב וצוותים חינוכים.

"למה הוא/היא עושה לי את זה?"

כיום, רובנו מתעצבנים ובעיקר שואלים את עצמנו: "למה הם מתנהגים ככה?" "למה הוא עושה לי את זה?"

אני מציע לשאול: "בשביל מה?"…. מה יוצא לילד שלנו מההתנהגות שכל כך מתסכלת אותנו? ברגע שנבין את הרווח שלהם, נדע נכון יותר איך להגיב.

אפשר להמשיל את זה לשחייה בנהר שוצף. וודאי ששחייה כנגד הזרם תתיש אותנו, בעוד שאם נחליט לצוף ולהניח למים הגועשים לעסוק בשלהם, לפתע נגלה שהפתרון היה הרבה יותר פשוט משחשבנו.

איננו בהכרח צריכים ללכת "ראש בראש", ובאמצעות ליווי אישי שלי לצדכם, נוכל להביא לשינוי.

אז קדימה- אתם חייבים את זה למשפחה שלכם.

מצפה לשמוע מכם,

ניתן גם לשלוח לי שאלה בייעוץ הורי אונליין ראשוני

לשיחת ייעוץ ראשונית:

לשיחת ייעוץ ראשונית:

השארת פניה מהירה:

התייעצו איתי

השאירו פניה